Наши программы


 Наші програми
 Наші послуги
 Порахуємо?..
 Download-центр
 Зв'яжіться з нами

 Контакти
 Преса
 Всячина
 Карта сайту

 Головна

    Навігація по сторінці

 Загальні положення
 Комплекс бухгалтерських програм "Нова бухгалтерія"™     v.5.22 buildXXXX  для WINDOWS™ -     склад на сьогодні
 Адмiнiстратор
 Головна Книга
 Каса i Банк
 Зарплата
 Облік ТМЦ
 Облік Основних Засобів
 Комплекс бухгалтерських програм "Lady Fin" v.3.98 для MS-DOS, Unix, OS/2.
 Обслуговування програм
 Пропозиції для представників та дилерів
 Наші клієнти (просто для інформації)

 Ціни на програми та послуги Докладніше>>>



 Загальні положення

Якщо Ви знаходитесь у Києві, то все, що написано нижче, можете не читати — у нас є абсолютно безкоштовна послуга : наш співробітник може приїхати за зазначеним Вами адресою у зручний для Вас час, встановити тріал-версію, показати програми та вичерпно відповісти на всі Ваші запитання!

Звіти — наша особливість. Можна сказати, навіть суничка!

Бухгалтер купує програму, як правило, не для милування її інтерфейсом (хоча інтерфейс грає найважливішу роль у зручності використання програми та емоційному стані людини до кінця робочого дня), а для швидкого, і, головне, легкого отримання звітності за критеріями, що його цікавлять. Вся робота програми, вся копітка праця бухгалтера і спрямована якраз на своєчасне отримання правильної звітності.

Наші програми мають продуманий, ясний і зручний інтерфейс, за яким заховані Нові Стандарти Бухгалтерського обліку (хвацька абревіатура "НСБУ"), готують звіти миттєво. Причому звіти як стандартні, так і довільні — для цього не потрібно бути програмістом, вони створюються в... Екселе (MS Word, MS Excel).

У MS Excel з наших програм можна передати БУДЬ-ЯКИЙ документ, а там — простір душі: фільтри, графіки, статистика, подальша обробка... Можна роздрукувати документ у звичайний тестовий файл або у файл звіту, який потім перенести та роздрукувати на іншому комп'ютері (навіть якщо на ньому не встановлена жодна з наших програм)! Але, можна і просто взяти і надрукувати просто на принтер.

А взагалі:
Комплекс програм "Нова бухгалтерія" v. 5.22 підтримує звичну для бухгалтера послідовність ведення операцій та повністю відповідає новим бухгалтерським, податковим та фінансовим стандартам. У ньому реалізовані такі можливості:

  • обмін інформацією із системою електронних платежів "Клієнт-Банк";
  • отримання інформації на рівні проводок у баланс підприємства із зовнішніх систем із формуванням вихідних форм у вигляді RTF-файлів (MS Word);
  • розмежування прав доступу до інформації та просунуте адміністрування користувачів при доступі та роботі з програмами;
  • виведення необхідної інформації (у тому числі у вигляді таблиць MS Excel).

Комплекс має гранично простий і зрозумілий інтерфейс, з можливістю налаштування кожним користувачем "під себе" панелі інструментів, володіє україномовним інтерфейсом та вихідними формами. Усі режими прозорі та логічні, що сприяє легкому та швидкому освоєнню систем.

Кожна система зі складу комплексу є завершеним програмним модульом, який може працювати самостійно або в склад комплексу. Є можливість роботи як з балансовими, так і із позабалансовими рахунками. Усі системи є багатовалютними і багатореквізитними, тобто дозволяють вести кілька підприємств (розрахункових рахунків) в одній програмі, формуючи єдиний баланс.

Усі програми комплектуються посібниками користувача та системою допомоги.

 "НБ" - состав на сьогодні

Функціонально "Нова бухгалтерiя" v. 5.22 складається з систем "Адмiнiстратор", "КАСА i БАНК", "ГОЛОВНА КНИГА", "ОБЛIК ТМЦ", "ЗАРПЛАТА", и "ОБЛIК ОЗ".

"Адмiнiстратор"

Безкоштовний модуль налаштування систем, адміністрування користувачів та баз даних, реквізитів підприємства, систем резервного архівування Модуль є обов'язковим, без нього нічого не працює, оскільки бази створюються "на льоту" під конкретні налаштування обліку.

"ГОЛОВНА КНИГА"

служить для обліку руху коштів за бухгалтерськими рахунками підприємства та формування необхідних звітних документів.

Щоб уникнути подвійної роботи, у системі передбачена можливість імпорту проводок з інших систем комплексу; імпорт з зовнішніх систем інших розробників; формування проводок безпосередньо в "ГОЛОВНИЙ КНИЗI".Система дозволяє формувати одиночні та шаблонні проводки, отримувати інформацію за будь-який період за будь-яким критерієм і в будь-якій валюті, а також повертатися у більш ранні періоди та вносити зміни до минулих операції.

Є можливість підключення зовнішніх (як стандартних, так і створених) користувачем) вихідних форм у форматі RTF для формування необхідних звітів.

"КАСА i БАНК"

служить для обробки різних банківських, касових та інших документів (відрядження, рахунки-фактури, накладні, платіжні відомості, авансові звіти). При обробці первинних документів, система може автоматично формувати проводки.

Проведення по валютних реквізитах (розрахункових рахунках) перераховувається у базову валюту (національна грошова одиниця) для подальшого експорту в систему "ГОЛОВНА КНИГА". При цьому програма сама нараховуває курсові різниці і формує за ними проводки.

Предбачена можливість підключення системи "Клієнт-Банк". На жаль, на сьогоднішній день немає єдиного стандарту (специфікації) обміну інформацією з банками. Кожен банк має свою систему електроних платежів із своїми особливостями, тому систему "стикування" нами зроблено універсальною. Налаштування "стикування" може зробити сам юзер. Досі всі (!) системи "Клієнт-Банк" без проблем підключалися до нашої системи!

Система "КАСА i БАНК" дозволяє формувати звіти у всіх присутніх у комплексі валютах.

"ЗАРПЛАТА"

система обліку заробітної плати будь-якої складності на підприємствах будь-якої форми власності БУДЬ-ЯКІЙ кількості працівників з БУДЬ-ЯКИМИ налаштованими нарахуваннями/утриманнями (сума, відсоток, таблиця). Автоматичне накопичення інформації для перерахунків, нарахування лікарняних, відпускних, бригадного підряду, друку форми 8ДР, звітності щодо Пенсійного фонду.
Можливість ручного коригування будь-яких розрахункових значень. Формування проводок за раніше визначеними шаблонами аж до кожного нарахування/утримання, відділу, категорії працівників.

Потужним засобом є механізм облікової обробки працівників, що дозволяє вносити зміни, проводити перерахунки, нарахування і т.п. кільком співробітникам, згрупованим за довільним ознакою.

Нехай це нескромно - але це унікальна система! Нам невідомі системи, що навіть віддалено вміють все це!

"ОБЛІК ТМЦ"

система для ведення обліку товарно-матеріальних цінностей, як і кількісному, так і у вартісному вираженні, формування всіх необхідних первинних та звітних документів— сальдові відомості, матеріальні звіти, реєстри, довідки, залишки.

Система поєднує чотири взаємопов'язані варіанти обліку: складський, реалізаторський (опт, роздріб), бухгалтерський, податковий. Перегляд інформації про рух товарів як у розрізі "товари — постачальники (покупці) ", і "постачальники (покупці) — товари", перегляд актуальних залишків з урахуванням зарезервованого товару за рахунками-фактурами. Довільні налаштування цін, одиниць вимірів, валют, шаблонів типових операцій, прайс-листів. Можливість розносити оплати з поставок та закупівель.

Зручним засобом оперативного обліку та контролю є формування замовлень— закріплення за одним менеджером усіх операцій з руху товарів, оплат за кількома контрагентами з можливістю контролю взаємних заборгованостей.

"ОБЛІК ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ"

система для ведення обліку основних засобів, як у податковому, так і бухгалтерський облік, формування всіх необхідних первинних та звітних документів, проведення дооцінок/уцінок, обліку руху ОЗ.

Система поєднує два взаємопов'язані варіанти обліку: податковий та бухгалтерський (ПСБО 7).

"LADY FIN"

комплекс бухгалтерських програм v.3.98 для MS-DOS, Unix, OS/2 (Вже історія, але ще працює!)

Наш професіоналізм із написання бухгалтерських програм та рішення бухгалтерських проблем відточували з 1992 року! Результатом був комплекс програм "Lady Fin"™, який досі успішно працює на багатьох українських підприємствах. Його міць і простота настільки привабливі, що багато наших клієнтів з радістю та полегшенням переходили на нього з інших бухгалтерських систем.

"LADY FIN" складається з п'яти базових модулів:

  • "ГросБух" — головна книга підприємства (прототип "ГОЛОВНОЇ КНИГИ")
  • "КасаБланка" — касові та банківські операції (прототип "КАСи i БАНКу")
  • "Розумник" — облік матеріальних цінностей, склад (прототип "ОБЛІКУ ТМЦ")
  • "Остап" — облік ізносу основних засобів (прототип "ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ")
  • "Зарплата" — нарахування заробітної плати будь-якої складності (одноіменний прототип)

При його створенні основним критерієм була зручність та простота використання, оскільки в той час комп'ютер не був повсякденним річчю та словосполучення "користувач ПК" практично не застосовувалося стосовно бухгалтера. Ми ніколи не змушували бухгалтера щось програмувати, у нього і своїх обов'язків завжди вистачало. Відточений за інтерфейсом, невибагливий до ресурсів комп'ютерів, гнучкий та потужний за можливостями, комплекс неодноразово займав призові місця на всіляких спеціалізованих виставках та оглядах.

Але він був "досовським"... Нині це вже архаїка. Однак він і досі може успішно функціонувати під Unix-подібними операційними системами та OS/2.
Завантажити його з сайту Ви не зможете, але ми готові надіслати Вам його демо-версії за Вашим запитом.

Часи змінилися, в офісі практично будь-якої організації стоїть ПК (а то й не один) пристойної конфігурації та бухгалтер став дійсно кваліфікованим користувачем. А якщо комп'ютер офісний, то й працює на ньому "Office" від Microsoft, а раз Офіс, то під керуванням Windows. Тому природним продовженням наших розробок став новий комплекс за новими стандартами з новою назвою "Нова бухгалтерія" для WINDOWS™.

Він увібрав у себе весь величезний досвід, накопичений під час розробки "Lady Fin"™ зберігши гнучкість, потужність та простоту.

 Обслуговування програм

Звичайно, замовника цікавить не лише програма, а й наступне обслуговування та супровід. Хлопчики чи знайомі, які приносять компакти з ринку, як правило, не тямлять у питаннях бухгалтерії, або мають звичку зникати у потрібний момент. З цієї ж причини пішла в минуле практика тримати в штаті власного програміста, що пише "під свої потреби".

Наша фірма виконує встановлення, налаштування, навчання персоналу замовника та підтримку своїх програмних продуктів. Можливі кілька типів договорів на підтримку та супровід із гнучкою системою оплати:

  • Супровід програм. Протягом терміну дії договору Ви безкоштовно отримуєте ВСІ нові версії систем (на цьому сайті викладаються оновлення систем для зареєстрованих користувачів); телефонні консультації, відновлення цілісності інформації після збоїв техніки, вірусних атак тощо у нас в офісі. Договір є безстроковим, розмір оплати залежить від кількості обслуговуваних систем. Працюють накопичувальні знижки.
  • Вартість оновлення версії будь-якої з вищезазначених програм складає половину вартості програми при її першій покупці (якщо не укладено договір на супровід).
  • Навчання. Передбачено два види навчання: повне, на яке відводиться 8 академічних годин на одну систему, в зручний для Вас час. При цьому встановлення та оновлення в процесі навчання виробляються безкоштовно!
  • Експрес-навчання, для "розвинених" користувачів - протягом 2 годин викладаються основні режими та особливості роботи програм.
  • Установка. Якщо Ви відчуваєте, що не зможете встановити програми самостійно, краще довіртеся професіоналам — ми встановимо та налаштуємо системи під Ваші потреби на Вашому комп'ютері.

Якщо у Вас виникли будь-які питання —зв'яжіться з нами!Докладніше>>>

mailto:
©Земляничные Поляны
   
    Наші програми   Наші послуги   Порахуємо?..   Download-центр   Зв'яжіться з нами   Контакти   Преса   Всячина   Карта сайту